Thursday, July 2, 2009

Tasya & her new Bff...

Holaaaa mommy's fwens... Let me introduce you to my huge red fwen. (mommy mesti angin sbb my fwen is not in pink color, sowy mommy..) I call him Elmo. he's bigger than me. i love bullying him.

*pixies below was taken when tasya was 7 mths old...tu yang dia nampak kecik sket..rambut pun still botak...her walker pun tak patah lagi time tuu..


(this is me & elmo)



(smileeeeeeee for the camera....)



(lalalalala..i heart u elmo..)



(bye bye mommy's fwens...see ya in the next entry..)

6 fwens to Mrs. PinkJamboo:

kojah said...

hehe comelsssss jerk!

GRuNGe said...

Bestnya. Suka sangat budak kecik, expecially baby.

Mrs. PinkJamboo said...

kojah: comels cam mummy dia kan kan kan??hehhehehe..

grunge: tu laa, best sampai rase nak gigit pipi tasya yang gebu itu.

PrincessD said...

babe...u noe wat i still kept tasya's pix wen she was 3 or 4 days old tau! its in my fon...really cute!!heheh

Mrs. PinkJamboo said...

PrincessD: babe, sila simpan gambar tu eh..if u leh mms da pix kat i, ok juge..heheh..take care babe! miss u laa..bila nk jumpe nie???

annapeje said...

igtkan elmo tue besar rupa nyer nyuruk kat belakang ehehehe cute baby