Thursday, July 23, 2009

MODE: Busynya sayaa....

Hari ini ialah hari busy saya. Ini adalah kerana, saya MESTI siapkan Gaji untuk teman-teman sepejabat dan juga untuk diri saya. Nak kemaskinikan blog pun tak sempat. Kesian saya. Sarapan pagi pun tak sempat ambil, saya cuma minum vitagen sahaja.

Sekejap lagi si suami akan ambil saya untuk makan tengahari. Bunyi macam romantik kan?? sila la jealous. hahahha..

Saya amat rindukan anak saya yg bernama Tasya. Apa lah agaknya yang sedang dilakukan oleh Tasya pada masa ini.

(OMG, i'm trying my best to write like those 'PENULISAN' days...i miss my school days laa..kena tulis karangan panjang panjang...but i think, my karangan sounds a lot better 10 yrs back.)

2 fwens to Mrs. PinkJamboo:

Elyn Sani said...

hahahah skema!!!

PrincessD said...

ohhhh anda menulis dgn sangat baek! hahaha