Monday, December 14, 2009

Andaikata....

If kite menjual sesuatu, bukan ke kite perlu melayan si pembeli dengan layanan yang seikhlas mungkin? Saya juga penjual, even kite menyampah nak tgk muka si pembeli pun, kite mesti la layan mereka dengan senyuman hingga ke telinga. Tapiiiiiii, kali ni, as a pembeli, i feel so menyesal kerna membeli pada penjual berkenaan. Bukan saya seorang je, malah, hubby n teman saya pun turut menyampah. Saya rase guilty sgt sebab dok convince them.
Takpe la, tiada lain kali lagi. Rase macam kena tipu berkali-kali.

Lesson learned. Lenkali beli je pada penjual yg kite dah bertahun kenal, coz confirm layanan nya terhadap kite tip top!

Saya tak berharap pada layanan ViP, but atleast, ckp la thank you pada saya yang dtg sangat jauh nieeeee...

2 fwens to Mrs. PinkJamboo:

Mudd said...

babe... ini smua penjual yg menjual just for the sake of menjual je.. no value-added.. camne nak maju... niaga pn hantar messenger... messenger pn tak reti senyum.... shd hv said.. "terima kasih dik.... mak awak pemalu eh...kem salam kat dia ye..."

attyfir said...

LAIN KALI ..JGN BERURUSNIAGA NGN ORG CENGGITU TAU ..